Bli medlem

Rir du aktivt? Har du ambisjoner om egen hest snart? Rir du i rideskole? Er du forelder til hesteinteressert barn? Er du bestemor eller bestefar? Er du interessert i hester, hestesport, riding og friluft? Eller vil du bare ellers støtte en god sak og en flott aktivitet?

Bli medlem i vår rideklubb da vel!

Tomter rideklubb arrangerer stevner, treninger, foredrag og sosiale arrangementer. Vi er «den lille rideklubben med det store hjertet» og hos oss er alle velkommen. Man trenger ikke å kunne ri for å være med i vår rideklubb!

Hvordan blir du medlem? Send en mail med din kontaktinformasjon (navn, adresse, telefon, alder) til styret@tomterrideklubb.no.

Hva koster medlemskap?

I 2024:

Medlemskap Junior, kr 350. Medlemskap Senior kr 400. Familiemedlemskap kr 550 (hvor maks en person kan løse rytterlisens). Støttemedlemskap kr 250 (ingen rettigheter eller rabatter, kun klubbens nyhetsbrev)

For mer informasjon, følg Tomter rideklubb på sosiale medier (Facebook og Instagram) eller ta kontakt med noen av oss i styret.

Velkommen til Tomter rideklubb!