Dressurhelg

DRESSURHELG 21-22 SEPTEMBER

Da er tidene for dressurhelgen satt opp, og oppgavene for søndagen fordelt. Se oversikt under.

Hvis du trenger å bytte må dette gjøres direkte dere mellom, men det må også sendes beskjed til line.vestgaard@gmail.com

Viktig at alle leser gjennom hvilke oppgaver de er tildelt, og stiller opp til riktig tid. Senest 17. september må du informere om hvilket program du ønsker å ri på søndagens programridning – innen dette vil det være publisert hvilke program som kommer på det etterfølgende dressurstevnet 12.oktober.

Liste over oppgaver søndag:

Bygge rail fra kl 09:15 = Mathilda, Mina, Arne og Bianca

Skrivere: Mari, Benedicte, Line og Anna L (se tider på søndagens program)

Bygge ned rail fra kl 16:00 = Moa,Martine og Tilje

Tomter Rideklubb inviterer klubbens medlemmer til dressurhelg med trening & Programridning! Dette blir den perfekte oppvarmingen til klubbens dressurstevne 12.oktober. Du kan melde deg på begge dagene, eller bare én av dagene. Det er begrenset antall plasser, så her er det førstemann til mølla.

TRENING lørdag 21.september (timer mellom kl 16:00 – 22:00)
Dressurtrening, privattime – 30 min, for Margrethe Janbu. Margrethe er utdannet Trener II, rir selv på Grand Prix nivå og jobber fulltid som trener. Hun legger opp timen slik du selv ønsker, tilpasset deg og hesten (Obs: varm opp før timen din starter) Pris kr 320,-

PROGRAMRIDNING søndag 22.september (fra kl 10:00)
Programridning med tilbakemelding – 30 min, for dressurdommer Ane Høglund.
Ri hvilket som helst 20 x 40 dressurprogram, med Ane som dommer. Etter programmet er ferdigridd får du konkrete tilbakemeldinger og tips. Du kan selv velge om du vil ri programmet en gang til, eller om du heller vil terpe på utvalgte øvelser med hjelp fra Ane. Pris kr 300,-

OBS: Ved påmelding – eller senest 17.september må du informere om hvilket program du ønsker å ri. Alle som deltar på søndag må stille opp på minst én oppgave: bygge rail, ta ned rail eller være skriver for dommer. Oppgavene blir fordelt ut basert på når på dagen man rir.

PÅMELDING INNEN 13.SEPTEMBER (men kan bli fullt før)

Send epost til line.vestgaard@gmail.com , og fortell om du vil være med på dag 1, dag 2 eller begge. Merk epost med «Dressurhelg Tomter Rideklubb». Så snart du får bekreftet plass tilbake, må du vippse betaling til Tomter Rideklubb #19532.

Tidene du skal ri på settes opp etter 13.september. Hvis det er spesielle tider på dagen(e) du ikke kan, så må dette informeres til oss ved påmelding. Bytter du tid med noen etter tidene er satt opp, må du si fra til oss på samme epost som ved påmelding. Ingen refusjon ved avmelding etter 20.september.

Velkommen 😊