Bli med på ungdomssamling 27.11 i regi av Tomter rideklubb!

Tomter Rideklubb sine ungdomsrepresentanter Oline og Lovisa inviterer alle ungdommer i klubben (alder 12-19) til Fangene På Fortet i Nydalen søndagen den 27. november! Her er det mange ulike rom og aktiviteter å utforske.

Aktivitetene varer i rundt to timer og deretter blir det pizza og brus til alle som ønsker!

Antatt start er rundt 15-16.00, men det kommer nærmere beskjed om dette.

Oppmøte utenfor lokalet i Nydalsveien 28, Oslo. Alle organiserer selv transport til og fra arrangementet.

Meld dere på så raskt som mulig så vi får bestilt!

NB! Begrenset antall plasser (25). Det er først til mølla som gjelder! Påmeldingsfrist er 18.11.

Klubben betaler mesteparten av kostnaden, men deltakere betaler en egenandel om kr 100 som vipses til klubben, men først etter at man fått en mailbekreftelse på deltakelse.

Påmelding HER.

(Hvis du av noen grunn IKKE kommer inn i skjemaet i det hele tatt – send mail med navn, kontaktinformasjon, telefon (og navn og telefon til forelder hvis du er under 18), om du skal ha pizza, samt eventuell allergi til mailadressen under).

Ved spørsmål – ta kontakt med Oline, olineww@gmail.com eller pr sms til tlf. 97146218.